MEDUSA GROUP – Kultovú sieť reštaurácií wagamama prináša do Rakúska Medusa, slovenský líder v gastrobiznise
Sieť obľúbených japonských reštaurácií wagamama, ktorá svoju činnosť odštartovala v Londýne, sa pýši otvorením prevádzky už aj v susednom Rakúsku, v obľúbenom obchodnom centre McArthurGlen v Parndorfe. Reštauráciu bude prevádzkovať gastroskupina Medusa Group so sídlom na Slovensku.
Nová reštaurácia sa otvorí už vo februári a pre zákazníkov bude pripravené vždy čerstvé menu inšpirované japonskou kuchyňou, vďaka čomu sa značka wagamama preslávila na celom svete.
Pripravovaná reštaurácia s rozlohou 311 m² sa nachádza v obľúbenom outletovom a obchodnom centre McArthurGlen neďaleko Viedne. Vo vnútornej časti ponúka sedenie pre 144 hostí a na vonkajšej terase je umiestnených ďalších 126 miest. Filozofia značky wagamama je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť.
Menu v reštauráciách wagamama ponúka rôzne typy predjedál, rozmanité druhy rezancov, karí, ramen, šaláty, dezerty, či čerstvé šťavy pripravované v otvorenej kuchyni.
Kultová sieť reštaurácií pozostáva z viac ako 170 prevádzok v 22 krajinách na celom svete. Brian Johnston, výkonný riaditeľ medzinárodnej siete reštaurácií wagamama sa vyjadril: “V posledných rokoch sa zákazníci v Rakúsku zoznámili s množstvom rôznych druhov kuchýň, preto je ideálny čas priniesť na trh koncept wagamama. S netrpezlivosťou očakávame otvorenie našej prvej reštaurácie na území Rakúska, aby sme klientom v Parndorfe mohli priniesť dosiaľ nepoznanú úroveň čerstvej japonskej kuchyne v našom wagamamamenu.“
Johnston pokračuje: “Slovenský líder v gastrobiznise Medusa Group prevádzkuje desiatky reštaurácií, stravovacích zariadení a večerných podnikov nie len na území Slovenska, ale aj Rakúska a Českej republiky. Devízou Medusa Group sú roky profesionálnych a prevádzkových skúseností, ktoré klienti uvidia aj v ponúkaných službách v rakúskej reštaurácii wagamama.“
V Medusa Group nás fascinuje vlastná filozofia značky wagamama, ktorá je založená na pozitívnom prístupe k stravovaniu, životnému štýlu a príprave jedla len na objednávku v otvorenej kuchyni, čím je zaručená jeho čerstvosť,” povedal Peter Štecko, CEO Medusa Group, prevádzkovateľ rakúskej franšízy pre sieť japonských reštaurácií wagamama.
“Sme presvedčení, že zákazníci v Rakúsku sú pripravení prijať koncept, ktorý si zamilovali milióny ľudí po celom svete. Veríme, že to nie je len kvôli vynikajúcej japonskej kuchyni, ale aj vďaka celkovej atmosfére reštaurácií, ich dizajnu, spôsobu komunikácie a ponúkaným službám. Pohnútka priniesť značku wagmama do strednej Európy vo mne skrsla vždy, keď som počas mojich ciest navštívil jednu z wagamama reštaurácií. Pevne veríme, že obchodný komplex McArthurGlen Designer Outlets v Parndorfe je ideálnym miestom pre prvú reštauráciu v Rakúsku,“ dodáva Štecko.
O koncepte wagamama
Otvorením svojej prvej reštaurácie v Londýne v roku 1992 priniesla wagamama do Veľkej Británie nový kulinársky zážitok. Súčasťou kultového interiéru jej reštaurácií sú veľké stoly, dlhé lavice a otvorená kuchyňa uprostred, kde môžu zákazníci sledovať šéfkuchárov pri tvorbe jedál a dokonca ich títo šéfkuchári môžu sami obslúžiť.
Koncept wagamama je rovnaký na celom svete a je inšpirovaný umením „kaizen“, čo znamená „neustále zdokonaľovanie“. Značka wagamama má túto filozofiu priamo v svojom srdci, kde poháňa jej nepokojnú dušu. Na vrchole jej hodnôt je čerstvosť a kvalita surovín, hravý prístup a sloboda personálu a zákazníkov prejaviť sa.